Fundația Centrul Moldo-Elvețian de Cooperare „SKAT” anunță concurs pentru selectarea unei companii specializate pentru procurarea instalațiilor de panouri fotovoltaice.
Concursul se desfășoară în cadrul proiectului „Mă Implic” – Proiect de implicare civică în guvernarea locală, componenta ”Eficiența energetică în satele din Moldova” (EnEff) ce se implementează prin suportul financiar de la Agenția Elvețiană pentru Dezvoltare și Cooperare SDC. Proiectul are drept scop abordarea crizelor energetice și să prezinte soluții de creștere a eficienței energetice.
În acest sens, solicităm oferte pentru procurarea instalațiilor de panouri fotovoltaice, inclusiv proiectarea, punerea în funcțiune și darea în exploatare. Toate bunurile/lucrările sunt menționate în caietele de sarcini ce vor fi prezentate companiilor interesate.
Documentația necesară elaborării ofertei și cea privind modul de desfășurare a concursului o puteți găsi pe pagina web oficială a Proiectului „MĂ IMPLIC”, urmând link-ul https://ma-implic.md/tender14/ . Cererile de participare, ofertele comerciale și toate documentele conexe vor fi expediate la adresele electronice: gheorghe.ticu@int.skat.ch; vadim.magaleas@int.skat.ch sau prezentate în format fizic la adresa str. Alexei Mateevici 34, of 2, mun. Chișinău, Republica Moldova.
Termenul limită de depunere a ofertelor este 02.10.2024, ora 15:00. Ofertele pot fi prezentate în format electronic sau format fizic. Ofertele în format electronic vor fi obligatoriu semnate electronic și transmise la adresa indicată. Ofertele în format fizic vor fi semnate olograf și după caz ștampilate și vor fi depuse la sediul Fundației SKAT.
Detalii suplimentare și clarificări pot fi solicitate prin e-mail până pe data de 26.09.2024, la adresele indicate inițial în anunț, iar toate informațiile și comunicările referitoare la clarificări vor fi publicate pe pagina web oficială a Proiectului „MĂ IMPLIC” până pe data de 27.09.2024 și vor fi disponibile pe următorul link https://ma-implic.md/tender14/.
În procesul de evaluare a ofertelor pentru licitație se iau în considerare criterii esențiale pentru alegerea celei mai bune oferte din punct de vedere economic. Aceste criterii sunt definite și ponderate cu atenție pentru a asigura o evaluare obiectivă și echitabilă a ofertelor. În acest sens, criteriile de evaluare sunt:
Criterii de atribuire a contractului
| |||
Nr. crt. | Criteriu de evaluare | Pondere, % | Note |
1. | Prețul ofertei | 40% | Evaluarea prețurilor unitare ofertate |
2. | Calitatea ofertei | 40% | Evaluarea calității materialelor propuse și garanțiilor |
3. | Experiența ofertantului | 20% | Evaluarea istoricului ofertantului în domeniu și a referințelor din proiecte similare |
Contractul atribuit va fi de tip cadru și va fi împărțit pe loturi distincte, iar executarea acestuia se va face etapizat. Astfel, Fundația Centrul Moldo-Elvețian de Cooperare SKAT își rezervă opțiunea de a nu atribui toate loturile aceleiași companii în cazul în care execuția loturilor inițiale se va confrunta cu întârzieri, abateri sau alte neconformități față de obligațiile contractuale.
Termenul limită pentru finalizarea întregului proces, de la organizarea licitației până la atribuirea contractului, executarea lucrărilor și recepționarea acestora, este stabilit pentru data de 30 noiembrie 2024. Prin depunerea ofertei, fiecare companie își asumă implicit respectarea acestui termen și garantează că toate lucrările vor fi finalizate până la data menționată.
Fundația Centrul Moldo-Elvețian de Cooperare SKAT îşi rezervă dreptul de a anula și/sau a suspenda procedura de achiziție, total sau parțial şi de a respinge toate ofertele în orice moment înainte de adjudecarea contractului, inclusiv în cazul în care se află în imposibilitatea acoperirii financiare sau în cazurile necorespunderii ofertelor cerinţelor stabilite în prezenta documentaţie, fără a-şi crea astfel anumite obligaţii și a purta răspundere faţă de ofertanţi.
Pentru prezenta procedură de achiziție nu se solicită.
Pentru prezenta procedură de achiziție nu se solicită garanție de bună execuție. În ceea ce privește garanția post-recepție, aceasta este stipulată de către ofertant, iar ulterior acest termen va fi luat în calcul la examinarea ofertelor de către autoritatea contractantă.
La acest capitol aveți posibilitatea să optați pentru oricare metodă de a demonstra experiența similara. Copiile contractelor executate anterior pot fi suficiente, dacă descriu în detaliu specificul lucrărilor efectuate anterior. Specificul lucrărilor ar trebui să includă informații detaliate despre obiectul contractului, valoarea acestuia, termenii de executare etc. Asigurați-vă că documentele prezentate oferă o înțelegere clară și detaliată a experienței relevante pentru proiectul sau serviciul ofertat.
La întocmirea ofertei, este necesar ca valoarea TVA să fie cotată la 0%.
Dacă alegeți să depuneți oferta în format electronic, vă rugăm să transmiteți oferta și toate fișierele conexe la adresele de e-mail indicate în anunț: gheorghe.ticu@int.skat.ch / vadim.magaleas@int.skat.ch. În cazul în care preferați să depuneți oferta în format fizic, vă invităm să o faceți la adresa specificată în anunț: str. Alexei Mateevici 34, of 2, mun. Chișinău, Republica Moldova.
Ofertele trebuie sa respecte specificațiile din caietele de sarcini. În cazul în care va fi necesară ajustarea capacității din avizele de racordare, acestea se vor modifica
Vizite in teren veți putea efectua fără prezența reprezentanților EnEff. Vă rugăm doar să ne anunțați anticipat prin email data și ora vizitei pentru a informa beneficiarii.
În urma vizitelor la obiective, veți putea stabili lungimile de cablu necesare pana la punctele de racordare.
Este foarte important sa descrieți în ofertă cantitățile de lucrări ofertate (panouri, invertor, structura, cabluri etc.)
Toate instituțiile unde vom monta instalațiile fotovoltaice sunt diferite. În majoritatea cazurilor aceste resurse nu sunt disponibile la nivel local.
Obiectivele au fost inspectate
Trasarea liniilor electrice noi de 0,4kV pe piloni din beton armat nu este parte a prezentei proceduri de achiziție. Necesitatea acestor lucrări se va stabili la etapa de proiectare.
Termenele de Garanție pentru execuția lucrărilor vor fi convenite în contractul de antrepriză, și vor corespunde cu cele specificate în caietele de sarcini. Menționăm că termenele de garanție ofertate vor fi luate în considerare la evaluarea ofertelor, contribuind la decizia de atribuire a contractului.
Plăți în avans nu sunt prevăzute. Plata în mărime de cel puțin 80% din respectivul LOT sau multiple LOT-uri se efectuează după semnarea proceselor verbale de finalizare a lucrărilor, restul sumei se achită după semnarea actelor de punere în funcțiune a instalației.
© Toate drepturile rezervate – 2025 Mă implic