Planificarea și organizarea campaniilor de colectare de fonduri pentru APL

Proiectul de implicare civică în guvernarea locală “MĂ IMPLIC” a organizat pentru localitățile partenere pe 5 mai 2022, un atelier de lucru cu tematica “Planificarea si organizarea campaniilor de colectare de fonduri”. 

În cadrul atelierului, reprezentanți ai autorităților locale, lideri comunitari din cadrul comunităților partenere, membrii Echipelor de Inițiativă Comunitară au aflat cum să planifice și să organizeze eficient campaniile de colectare de fonduri.

Evenimentul a fost moderat de Victoria Matveev, facilitator în cadrul proiectului “MĂ IMPLIC” și a cuprins următoarele subiecte:

  • Rolul mobilizării resurselor în procesul de dezvoltare comunitară: Tipologia resurselor. Harta actorilor comunitari.
  • Colectarea de fonduri. Ciclul procesului de colectare de fonduri. Tipuri de donatori.
  • Metode și tehnici de Fundraising
  • Campanii de colectare de fonduri

Unul din obiectivele proiectului “MĂ IMPLIC” este, că pe lângă suportul financiar oferit, beneficiarii (reprezentanții APL și a prestatorilor de servicii) să primească servicii de consultanță și de consolidare a capacităților, pentru a putea dezvolta pe termen lung abordări menite să mențină infrastructura serviciilor comunale într-o formă bună și pentru a avea modele durabile de finanțare a prestării serviciilor.

Proiectul este finanțat din fondurile Agenției Elvețiene pentru Dezvoltare şi Cooperare (SDC) și implementat de SKAT Consulting.